ysmnvrl Kızlar 34+4 hafta ikiz gebeyim birinin kilosu 1960 diğeri 2313 1 haftada sadece 100 gr almışlar doktorda bu yüzden tarih verdi sizce çok erken mi küvez süreci olur mu çok tedirgin oldum 27 Nisana verdi günümü
neslihanttk ysmnvrl biraz erken ama sonuçta senin ve bebişlerinin sağlıkları daha önemli doğduktan sonra tosun olurlar için rahat olsun 🫶🏻kendini bu psikolojiye sokma vardır bunda bi hayır belki geç olmaları onlar için daha sıkıntı olacaktı riske atmamış doktor 🫶🏻
momyflow ysmnvrl ben ilk kızımı 36+6 da doğurmuştum kilosu 2800dü küveze girmedi gelişimi güzelse girmez inşallah🙏🏻
3kedili2bebekli ysmnvrl haftaniz gayet iyi doguracaginiz haftada iyi maşallah benim 35 e planlamistik 32 de doğurdum o yüzden öncelikle bol bol dua edin bol bol dinlenin güzel beslenin kilo alsınlar inşallah kuvoze falan girmeden direk kucağınıza alıp geliin evinize
ysmnvrl Kiloları düşük ya o canımı sıkıyor biraz gerçi net kiloları doğunca belli olucak ama insan düşünmeden edemiyor işte biraz erken 36+1 ondan da tedirgin oldum