Miracle_1 Regl olacağım gün yapmıştım çıkmamıştı 4. Gün sağlık ocağına gittim rutin kan tahlili yaptırmak için o sırada betama da bakarmısınız demiştim beklemiyordum çünkü bir önceki ay kimyasal yaşadım gecikme ondandır diye düşünmüştüm 54 çıktı hatta yine kimyasal olabilir demişti sağlık ocağındaki doktor sonra beta takibi yaptım hastahaneye gittim keseyi ve bebeği gördüm Salı günü de kalp atışı için gidicem inşallah