betulbyrmm Haftadayız bugün kontrolden çıktık 3100 gr düşük geldi bana birde ultrasonda farklı doğumdan sonra farklı çıkma ihtimali nedir özele gidiyorum yanılma olurmu
yesildenizz6 betulbyrmm bence kilosu gayet iyi canınızı sıkmayın, her bebiş 3,5/4 kilo bandında doğmak zorunda değil🌸✨
yavuzfk betulbyrmm kilosu çok düşük değil öncelikle ama yanılma payı illaki oluyor ilk oğlumda 3650 denilmişti 3200 doğdu özelde doğum yapmıştım
edaabykl betulbyrmm Kilosu gayet guzel 3 kilo üstü benm ilk oglum 3.300 dogdu ikinci oglum 810 gram dogdu 🥹
ilayasena Bende 38+6 dayim bugun kontrolum vardi 2750 kilosu normal dedi benim diger kizim da 2400 dogdu gayet saglikliydi cok şükür