rmy1 fatmabaki ay aşkım erkek yaaa bilmiyorum şu an baktım erkek dedim 🤣 geçen de tahmin ettim doğru çıktı birisi
promom fatmabaki bende bugün gittim ultrason da 11+2 gözüktü sağlıkla kucağımıza alalım sizde kız hissettim kendiminki gibi 🐣 henüz bi tahmin ya da bellirli bir cinsiyet açıklaması yok normal bu haftalarda benimki de bu 🫠🐣 banada tahmin gelir mi [https://mutluresim.com/images/2026/04/20/XVFS5L.png](https://)
rmy1 fatmabaki bana d vitamini verdi oceanın sonra ocean C vitamini d vitamini bir hap verdi 1000 liraydı fiyatı vifolic vermişti en baştan Folik asit ve multivitamin içeriyordu onlara devam et dedi
rmy1 fatmabaki C vitaminli demir verdi multivitamin vermedi yani sanırım vifolic multivitamin yerine geçiyor ekstra bunları verdi
fatmabaki rmy1 bana verdiği takviyede zaten b grubu vitaminler, demir,çinko,balık yağı,c vitamini falan bulunuyor canım
rmy1 promom kız sizinki büyük ihtimalle iki çıkıntı gözüküyor öyle olunca kız diyorlardı sanırım bide bende kız hissettim sizde
fatmabaki promom canım bence senin bebiş kız büyük ihtimalle ben hissedemiyorum kendim için ama eşim çok fena kız istiyor 6.hissi güçlü ilk zamanlarda kız diyordu ama son 2 muayenede nedense erkek gibi hissediyorum diyor 🙄
promom fatmabaki bizde kız istiyoruz diye çok odaklanıyoruz sanırım ama bakalım görücez 😂 gönlümüze göre olsun inşallah
promom nzlii4949 9 hafta hepten küçücük 🐣 benimde öyle tahmin yapıcak kadar bilgim yok yani ultrason da hareketli halindede bakınca bi çıkıntı göremedim ondan kız hissettim diğer arkadaşımızın görseli de yandan benimkine benziyor ondan 😂🐣
promom nzlii4949 kese şekilli şukulluysa erkek yuvarlak kız diyolardı sizin o konuda yuvarlak değil ordan erkek olabilir belki diyorum 🌸