Kızlar bu sabah uyandığımda yüzümde ekstea şişlik ve görme bulanıklığı hissettim. Tansiyonumu ölçtüm 13e 8 çıktı. Yarım saat sonra 14e 9 çıkınca doktoruma yazdım. Hastaneye çağırdı. Nst bağladı, sorun çıkmadı. İdrarda proteine baktı çıkmadı. Ama tansiyonum 15e 9 çıktı orda. Acil bi tablo görmedi ama başlangıcı olabilir dedi. Yakın takibe aldı. Pazartesi tekrar kontrole çağırdı. Bu süreçtede devamlı takip et evde tansiyonunu dedi. 35+3 üz şuan. Bu arada en başından beri zor bi hamilelik geçiriyorum. 30dan sonra tamamen çöktüm ağırlaştım nefes problemi çok ağır yaşıyıyorum. 37d3 alalım bebeği dedi. Normalde 38+4 e gün vermişti. Bugün 37de alalım kurtaralım seni dedi. Çok korkuyorum. Bebeğim 47 cm 2700 kg şuan. Başına gelen var mı ya tansiyon yüksek ödem var ama protein kaçağı yok.