Kızlar bugün ölçüm gösterme günüydü doktora gittim gösterdim insülinine başladık sabah iki doz akşam iki doz şeklinde koldan ve bacaktan olacak dedi salıya kadar bu şekilde yapıp sonuçlarına bakacak en düşük dozdan başladık duruma göre artırırız dedi insülin kullanım eğitimini veren hemşire ile görüştüm neredeyse bir yarım saat 40 dakika o anlattı bana sabah ve akşam bol bol yürüyüş yaparsan kan şekerini düşürür şekerin en iyi düşüren yürüyüşmüş hatta insülini gerek bile görmedi bana hemşire doğuma az bir süre kaldığını ölçümlerimin de o kadar yüksek olmadığını söyledi kafam böyle allak bullak bu arada 29 artı ikiyiz inşallah istenilen değerlerin altına düşürebilirim