@Ersozburcin teşekkür ederim haklısınız, ben de ister istemez bir korku oldu, o zaman dedim ki bir daha gebe kalırsam asla kestirmiycem dedim, çok şükür şimdi tekrar hamileyim kestirmedim daha, ama tabi dediğiniz gibi hiç alakası yoktur kestiren çok var