kızlar eşimin iş yerinin anlaşması vardı özel körfez hastanesiyle ama maalesef şansıma doğumuma az kala anlaşma bitti. onun rahatlığıyla hiç devlette doğum düşünmemiştim . şimdi fiyatı öğrenince biraz çok geldi. devlette doğum yapan var mı? hijyen ebeler vs nasıl. oda olayları tek kalma şansı var mı yoksa çoklu mu vs. hepsinden önemlisi ebe sanırım. bilgilendirecek biri var mı?