Kızlar 31.haftadayız sağ kısımda yoğun sancı vardı yürütmüyordu yani o şekilde doktorumuza gittik ciğer geliştirici iğne yaptı serum vs olduk sizin de bu şekilde oldu mu bunları yaşadınız mı erken doğum riskim şu an için yok ama doktorum önlem almak için iğne yaptığını söyledi tedbiren yani muhtemelen korkutmamak için dedi ayrıca plasenta rahim ağzında olduğu için daha sık kontrole gidiyorum sizde bu tarz sorunlar yaşadınız mı? Ya da bu durumu yaşadıktan belli bir süre sonra doğuma girdiniz mi çok korkuyorum