Kızlar bugün kontrol vardı sezeryan günümü vs almıştım zaten nst vs normal çıktı Tansiyon yüksek çıktı bı turlu düşmedi doktor yatış istedi dogumhaneye yatırdılar orda da 14 13 12 diye seyretti idrar sonucunda protein kaçağı çıktı nolcak bilmiyorum bı oğlum daha var küçük 2 yaşında onu mu düşüncem kendimi mi karnimdakini mi şaştım kaldım stres yapma diyorlar ama mümkün değil ne olacağını kestirememek