20 haftalık hamileyim dün pazara gittim bacak aram komple ıslandı hava da sıcaktı terlemisimdir diye düşündüm az önce duştan çıktım kurulandim çamaşırımı giydim bisey aktı baktım ki camasirim ıslanmış baya sildim peçeteyle peçete koydum orama peçete de baya ıslandı bi 15 20 dk geçti şimdi de sürekli idrarım geliyor tuvalete gidip yapıyorum oturmadan yine geliyor bu ney ya amniyon sıvısı mi sizce simdi annemi eczaneye gönderdim turnusol kağıdı alacak