Merhaba, ben ikili tarama yaptırdım düşük risk çıktı. Sonrasinda afp testi ile birlikte trizomi değerlerine tekrar bakildi sanırım 3 lu yada 4 lü test. Bu sefer de trizomi 21 orta risk çıktı. Doktorum fetal dna önerdi ve bugün yaptırdım sonuç bekliyorum. Bu süreçte cok kaygılandim surekli ağlıyorum. Başına gelen var mi