s123e Ayyy kızlar benim ilk doğumum 33+4üm normal doğum olarak gözüküyor çok heyecanlı ve korku içindeyim (bel ağrım gece krampları ve adet sancısı gibi ağrı arada giriyor)
aycabrk06 33 haftalık olduk 30.haftadan itibaren baş aşagıda artık yorgunluk doğum korkusu sürekli ağlama isteği herşey sırayla geliyoo ilk doğumum bu arada
Htcmommyy2125 aozturk ay hiç bilmiyorum bede youtubeden döndürme egzersizlerine bakıyorum inşallah döner bebeklerimiz 🌺
mavipinokyo81 Bugün tam 35 haftalığım. 2 haftaya izne ayrılacağım. Çalışmak hem iyi geliyor vakit çabuk geçiyor hem de artık ağırlaştım yoruluyorum. 2. Gebeliğim şimdilik her şey yolunda görünüyor. Dün doğum çantamı kapattım artık. Bakalım bekliyoruz