June6 aycicegi22 aynı haftalarda kalp atışı alamadığımızdan hastanede önce ilaç verildi başlatıldı sonra kürtaja alındım size direk ilaç verip evde mi düşük yapın dendi
melisa_dfj aycicegi22 6 haftalıkken gelişimi durmuştu benim de ilaç yöntemiyle düşürelim dediler bende kabul ettim mal gibi o kadar kötü acılar çektim ki anlatamam ondan sonra parça kaldı diye kürtaja aldılar ve tek ben böyle değildim yanımdaki abla da aynı şekil de benden tavsiye git direkmen kürtaj ol bir kere çek o acıyı
aysgl330633 aycicegi22 ben ilk düşüğümü 6 haftalıkta ilaçla düşürdüm zaten kanamam çoğalmıştı ve düşmeye yakın demişti diğerleri 8 ve 9 haftalık iki kürtajım oldu yani 9 haftalık kürtaj için düşük değil ayrıca ben ilaçla düşürdüğümde bildiğiniz doğum sancısı gibi acılar sancılar çektim üçüncü kürtajımda genetiğe göndermiştik yani genetik için kendin düşürmen gerekmiyor
mgkgz Kese boştu ilaçla keseyi düşürdüm doğum sancısı gibi sancılar girdi çıktı tamamen düştüğünde rahatlamıştım hiçbir şey olmamış gibi hayatıma devam ettim bi sıkıntı yaşamadım yani sadece 4-5 saatlik sancı ve tansiyon düşüklüğü yaşadım
aycicegi22 aysgl330633 başka bi yerde olacağım direkt kürtaj dediler, düşük yaptırıldığında genetiğe doku almak çok zormuş🤲🏽