Ben de 16. haftam da gittiğimde bağırsak parlaklığı var demişlerdi perinatoloji doktoruna gittim geçebilir dedi iki hafta sonra gittiğimde geçmişti çok şükür seninki de geçer ben de çok korkmuştum ama çok şükür geçti hiçbir sıkıntımız yok inşallah seninkinde de bir şey yoktur ama zannetmiyorum genellikle geçici olabiliyor muş bu tarz şeyler