Kızlar öncelikle 21+6 olduk çok şükür cinsiyetimiz erkek. 2 li test oldum düğük riskli çıktı sonra 3 lüyü oldum ( keşke olmasaydım) 74/1 trizomal 21 mi ne çıktı doktor direkt Fetal DNA numarası verdi ( bu kısımları önce anlattım ) kötü oldum sonra anlaşmalı olduğu kanısına vardım. 19. Haftada edirnede 1. Murat devlet hastanesi detaylı ultrason olsum iyi dedi ama 3 lü test öyle olunca hemen amniyosentez ya da Fetal dediler yine aynı numarayı verdiler. Ya hayır ben 3 lüyü yaptırmasaydım ne olacaktı Herşey iyi gidiyordu 😏 içimiz rahat etsin diye özele gittim Kırklareli doğuş tıp argun beye detaylı baktı çok iyi dedi . 21+3 de. Sonra doktorum lüleburgazda Ece ceylan devlet hastanesinde doktor 21+6 yız şimdi baktı özelin raporunu önemsemedi detaylıda down sendromu belli olmaz dedi. Senin 3 lü riskli çıkmış Fetal v et a amniyosentez dedi direkt. Canım sıkıldı yine . Numaralar verdi falan . Çıktık . Sorum şu biz 3 lü yaptırmasaydık detaylıya bakıp iyi gidiyordu. Birde 21. Hafta detaylı için uygun hafta doktor geç dedi . Lütfen yazın bana ya