Son adet tarihim 8 mart ve şuan 15 günlük gecikmem var salı günü kan verdim 725ti Perşembe günü tekrar verdim beta 775 ve doktor cumartesi acilde kan verirsin kanaman yada ağrın olursa dedi belki düşük başlamış olabilir dedi. Eğer olmazsa pazartesi günü gel tekrar bakalım betaya en iyi ihtimalle düşük en kötüsü dış gebelik dedi. Dış gebelik için başka bir hastaneye sevk edilip orda iğne vurulman lazım veya Ameliyat falan dedi.