Canandemirtas Faydası oldu mu bilmiyorum ama ben çörekotu yağı içmiştim. Daha doğrusu kan şekerini dengelesin diye sabahları diyetisyen tavsiyesiyle 1 tatlı kaşığı çörekotu yağı, 1 yk zeytinyağı ve 1 yk elma sirkesi karıştırıp içtim. Çörekotu yağının çok faydası var, yaralara da iyi gelmiştir gibi bir psikolojik düşüncem oldu. Doğru veya yanlıştır bilemiyorum. Ama 4.ayda iyileşmiş dedi doktor. Bir de omega 3ü kesmedi. O da gebelik ihtimalini %55 arttırıyormuş. Dediğim gibi ben planlamıyordum, korunmama rağmen hamile olduğumu öğrendim. Tek yumurtalıklıyım ayrıca. Nasipten öte yol yok, Allah sağlıcakla kucaklayıp büyüteceğimiz bebekler nasip etsin inşallah 🙏🏻 sormak istediğiniz bir şey olursa veya konuşmak, dertleşmek isterseniz de her zaman yazabilirsiniz. Erken kayıplar olduğu için bazen insanlar ne diyeceğini bilemiyor, ya hiç konuşmuyorlar ya da konuştukça boşver üzülme tarzı yorumlar yapılıyor. Bana çok yaralayıcı gelmişti. Benim gibi prenatal kayıp yaşayan bir grup kadınla karşılaştım, beni onlar iyileştirdi diyebilirim. Aynı dili konuşmak önemli oluyor. O sebeple desteğe ihtiyacınız olursa yalnız değilsiniz. 🙏🏻 sizi sımsıkı kucaklıyorum.