Değişik duygular içindeyim kızım var 1 tane şuan 2,5 yaşında ben henüz istemiyordum ama 4,5 yaşına geldiğinde bir kardeşi olsun istiyordum eşime de yalnız kalmasın kardeşi olsun diye zemin hazirliyordum. Korunmasız ilişki oldu evet ama ertesi gün hapı alıp içmiştim ilk defa fayda etmemiş neyse varmış bunda da bir hayır hayırlısı doğru zaman bu zamanmis diyelim Allahim sağlıcakla kucağımıza tekrar nasip etsin 🙏💕