ilayasena Hanimlar bugun sabah nişanim geldi simdi kontrolden geliyorum suyumda azalmaya baslamis nişanı gelenler geldikten kac gun sonra dogum oldu
MevaMomss ilayasena Ben ne su ne de nişan olayını yaşamadım ama görümcem nişanı geldikten bir hafta sonra doğum yapmıştı…kişiye göre değişiyor bu arada 🌸 Sağlıkla kucaklayın bebeğinizi inşallah 🤲🏻🌸
mrvrm ilayasena nişan geldiği günün akşamı suyum geldi. Gitmedim. Diğer gün sabah erkenden gittim. Suni sancıyla doğum yaptım ☺️
Fatmanur_0416 ilayasena benim de sabah nişan gelmişti akşama doktora gitmiştim bebeğin suyu azaldı diyip yatırmışlardı 2 gün sonra doğurdum yani bayram arefesinde yani Perşembe akşamı yattım bayramın ikinci günü sabaha doğru bebeğimi kucağıma aldım
ilayasena mrvrm suyundada azalma varmis 1 haftaya nts veriyorm ama senin ki bir haftayo beklemez gibi dedi
ilayasena Fatmanur_0416 yaa ins bizde aliriz kucagimiza sag salim rabbim hayirli uzun ömürler versin evladina