2baybmooom bizde ağustosta 3 olcaz saat başı olmasa da iki üç kez en az uyanıyor bende çok zorlanıyorum ve yanımızda yatmak istiyor ekstra zor oluyor kışın günler kısaydı öğlen uykusu yapmıyordu bir kez olsun yine kalkıyordu şuan öğlen uykusu yapıyor yine kalkıyor çözüm bulamadım ben 😣 aşırı yorulmuş enerjisini atmış olduğu günler sadece uyanmiyor