bsryq 1 yıldır gebelik oluşmuyor daha önce kadın hastalıklarına gidiyordum rahim filmi için şehir hastanesine yönlendirdi eşim de test verecek aynı zamanda ben yine kadın hastalıklarına mı infertiliteye mi randevu almalıyım
mom28_ bsryq infertiliteye alın bence tedaviye onlar başlıyor çünkü 1 yıldan sonrası için kadın Doğumda oraya yönlendirecektir siz dogrudan oraya gidin