Kızlar salı günü gittim ve kalp atışı yok maalesef dendi özelde bi doktorum bunun öncesindede 1 hafta bekleyelim demişti ama yine sonuc alamadık daha bekleyeyim mi diye sordum cok da beklemenin anlamı yok kürtaj ol dedi cam sakuraya kürtaj icin gitim aynı gün ve orda muayene ettiler kalbi atıyor dendi inanamadım baska bi doktor uzmanları gelip baktı o da
Kalp atısı var dedi ama ses veremedi şansıma uştrasonun sesi bozukmuş ama cam sakurada 2 doktorda kalp atısı var dedi neyse ben özeldeki doktoruma söyledim o da 2 gün sonra gel yine bakalım dedi bugün oraya gittm hem alttan hem üstten baktı yine göremedi burda bi atım var ama kalp denilemez dedi anlamıyorum cok belirsiz kaldı sat a göre 10 hafta olmam lazım ama gec döllenme kesin 2 hafta geç döllenme ama ultrasona göre bugün 6+4 olmam lazım