busra4646 zzeybek aynı şekilde bende iki gün kaldı 39 olmaya ama bitik durumdayım resmen çıkıcak sanki çocuk ordan ya yatamıyorum oturamıyorum zor yürüyorum bacak aram felaket ağrıyo
rabiaaaln zzeybek bende şimdi 39 oldum doktora gitmiştim bugün bizim kızında gelesi yok gibi pazartesi bi daha gidicem bakalım 😀