Mahmut güngör’ü duydum bende burda da yorumları güzeldi ona gitmeye karar verdim bu cumartesi gidicem inşallah tecrübelerimi yazarım size de, fiyatı da kart 6800 nakit 6000miş 🙏🏻 yeri de bakırköy’de ve genel olarak ilgi demiş herkes inşallah öyle olur 🫶🏻