elifffsakin Gebelik testim pozitif kan verdim beta hcg 1658.03 ama mide bulantım yok sadece göğüs hassasiyetim ve yorgunluk uyku hali var ara ara kasıklarıma ağrı giriyor daha önce boş gebelik yaşadım ve aynı şeyden korkuyorum
eminerojin elifffsakin Allah korusun kötüsünü düşünmesin bende 12.haftamdayım ve bu zamana kadar hiç kusmadım mide yanması halsizlik uyku göğüs hasasiyetim vardı o yüzden kötüyü düşünmeyin sağlıklı düşünün inşAllah bir şey olmaz herkeste farklı gösteriyor
blnmyld elifffsakin Çiçeğim illa herkeste mide bulantısı veya diğer herkes gibi aynı belirtiler olmak zorunda değil ki bende göğüs hassasiyeti ve regl ağrıları gibi ağrılarım oldu 12. haftadayım hiç mide bulantım olmadı beta gayet iyi çıkmış değeri inşallah gittiğinde keseyi görürsün stres yapma 🌸
rumsal elifffsakin gayet normal kötüyü düşünme her şey iyi olacak Allahın izni ile sağlıkla büyüsün 💕
elifffsakin aslmoms pazartesi doktor randevum var reglime göre hesapladığımda 5+5 haftalık olacak kan testini de 2 gün önce yaptırmıştım