Nasılsıniz kızlar🌸? 21 bildiririm var açılmıyor öncelikle onu söylemek istiyorum duyurulur😂
Eymen 7 aylık yarın, ek gıda ilk yiyordu (irmik, yumurta, muz, avokado, muhallebi tarzında) diş çıkarma dönemindeyiz sadece aptamil mamasını içmek istiyor, biberon istiyor. Normal mi bu durum vitamin alamaz diye korkuyorum ya. Teşekkür ederim şimdiden 💖