Medicalpark Seyhan da Eda Sevinç Aslan Aygün hanıma gidiyorum çok memnunum 20 haftalık gebeyim ilk haftalardan beri kendisi ile sürekli görüşüyorum mesajlara aramalara anında cevap veriyor güleryüzlü samimi hastasını önemseyen bir doktor ilk zamanlar sürekli kanamam oluyordu sırf içim rahat etsin diye beni sürekli çağırıp bebeğimin kalbini dinletiyordu çok anlayışlı ve pozitif tavsiye ederim