Arkadaşlar 7 + 1 haftalık hamileyim mide bulantılarım altıncı haftadan sonra başladı doktor prilam verdi ama hiçbir faydası olmuyor aşırı halsizim aşırı midem bulanıyor ve gün geçtikçe ne yemek yiyebilecek ne yemek hazırlayabilecek halim kalıyor tansiyonum da sürekli küçüğü çok düşük çıkıyor 4 çıkıyor 5 çıkıyor evde yapabileceğimiz daha farklı yöntemler var mı iyi gelen bilgilendirirseniz sevinirim