kuzeyinannesi__ kızlar sat a göre 8+2 deyim ancak 2 haftadır 6 haftalık çıkıyor ultrasonda kalp atışı ses çok çok az ama doktor atım görüyorum dedi. 7 deyken crl 0.33 cm 8 oldum crl 0.47 cm daha önce yaşayan var mı? doktor bi hafta daha vakit verelim dedi
purpoles kuzeyinannesi__ başka bir doktora gidip vajinal bakılabilir ultrason cihazından dolayı da bazen fark çıkıyor
mervealpt kuzeyinannesi__ ben de aynı durumdayım bende geç döllenme var 2 hafta sata göre 10 hafta ama gec döllenmeyle öne cekince tam 8 hafta olmam gerekiyor ama ultrasonda 6 haftalık cıkıyo bir doktor hic kalp atısı yakalayamıyor kürtaj diye gittiğim hastanede ise 2 doktor ayrı ayrı bakıp kalp atısı var diyor napacağımı şaşırdım
bisidicem kuzeyinannesi__ benim de ilk gebeliğim öyleydi. Şimdi burda önemli olan şey şu ölçümü aynı yerde aynı doktorun yapması. İnanın 1 milim oynasa bile hafta gün farkı çıkıyor. O yüzden aynı yerde 1 hafta arayla baktırmak önemli. Zaten embriyo 1 hafta geçmesine rağmen gelişmiyo aynı kalıyosa malesef kötü sonuçlanıyor. Ben de panik yapıp başka doktorlara da gitmiştim sonuç değişmedi kürtaj olmuştum. İkinci gebeliğimde de başta yine geç döllenme diye düşünmüştük ama 1 haftada çok hızlı gelişip haftasını yakalamıştı ama kalp atışı zayıftı 99 bpmdi. Yine 1 hafta bekledik ve gördük ki gelişimi de kalp atışı da durmuş yine kürtaj oldum. İnşallah hakkınızda hayırlısı olsun sizin de stres yapmayın herşey olacağına varır bu aşamada sizin yada doktorların elinden hiçbişey gelmez malesef
kuzeyinannesi__ beklemekten başka yapacak bir şeyimiz yok sanırım :( geç döllenme olduğunu nasıl anlıyosunuz? kalp atışınız kuvvetli miydi diğer doktorların duyduğu
mervealpt kuzeyinannesi__ ben hic düzenli adet olmam hep 10-15 gün gecikir gecikmese varsa geç döllenme oluyor gecikme günü kadar. Ultrasonun sesi bozuktu şansıma sesi dışarı vermediler ama ekrandan gördüklerini söylediler
kuzeyinannesi__ kalp atışının şiddeti önemli dediler benim ki sadece atım şeklindeymiş ve bazen anomaliden de kaynaklanıyomuş bu atım onu da öğrenmek de fayda var
mervealpt kuzeyinannesi__ evet kesinlikle o da çok önemli ben pazartesi tekrar gidicem orda ne olduğu kesinleşir diye düşünüyorum
mervealpt kuzeyinannesi__ bugün kan verdim beta 2051 cıktı düşüse gecmis haftaici kürtaj olacağım benim sürecim olumsuz sonclandı siz insallah sağlıkla devam edersiniz
kuzeyinannesi__ bisidicem çok geçmiş olsun öncellikle. evet ölçüm farkı olabileceğini ben de duymuştum ama aynı doktor karşılaştırması yapıyorum hep. içimizi ferah tutup bekleyip görmek de fayda var. 1 hafta sonra tekrar gideceğim inşallah hakkımızda hayırlısı olsun
kuzeyinannesi__ mervealpt pazartesiye kadar stres yapmadan beklemeye çalışalım inşallah hakkında hayırlısı olsun. herhangi bi kanaman oldu mu bu süreçte? benim bugün ilk defa kahverengi akıntım yok oldu çok az