Adetime beş gün var daha önce kimyasal da geçirdim korkuyorum açıkçası
rabiakus1 evet var adetin geçince kan ver
rabiakus1 evet çok net görünüyor sağlıkla büyüdün inşallah bu test çok hassas
rabiakus1 evet pozitif görünüyor.
rabiakus1 var benceee 🥹💕💕
Başka bir testte al onunlada yap çatlatma iğnesi kullanmadınız değil mi 🥹🥹
nurssy yok yok kullanmadım
rabiakus1 çok pozitif bu 🫣 inşAllah vardır 🙏🏻🙏🏻🙏🏻♥️♥️♥️