dilbenuro buketdeniz19 aile hekimi haftaya ver dedi ama ben pzt günü vereceğim tekrar kan 3 gün gecikmiş olacağım
buketdeniz19 dilbenuro boşver aile hekimini hiç bişeyden anladıkları yok onun 😂 doktor bana bi ilaç yazacak tı internetten araştırdı ya gebelere hangi ilaç verilir diye sen düşün
dilbenuro buketdeniz19 bizimki de tam o tarzda biri gerçekten 🤣 bakalım inşallah şöyle gebeliği netleştirecek bir sonuç görürüm 🤲🏻 2.gebeliğim olacak
nuryalmandilsiz Merhaba benden ilişkimden 12 gün geçti bugün idrar testi yaptım evde negatifti dayanamayıp kan testi verdim oda 0 çıktı bugün reğli günüm ve daha olmadım
nuryalmandilsiz dilbenuro araştırdım 0 yazdığında diyor 3 /4 gün sonra hemen yükselmez düşük hamile kalma yazıyor
dilbenuro nuryalmandilsiz ilk bebek istediğim ay bende öyle olmuştum direkt 0 çıktı sonrasında reglim 1 gün gecikti diye sevinirken gecenin bi yarısı adetim geldi
dilbenuro amphitrittee ben sonradan test yaptım pozitif geldi pazartesi tekrar kan vereceğim bakalım nasip