Doktorlar 2-3 saatte bir emzirin diyor ama bebek her istediğinde ve her ağladığında ver demişti benim doktorum. Önce emzirip peşine düşük ölçekte 30-60 cc mama vermiştim. 2580 gram doğdu bebeğim ilk ay kontrolünde 4055 gram olmuştuk. Mamayı bırakıp sütle devam ettik. Şuan 3 aylık 6.5 kilo civarında.