fadime_colak 29+2yim bende perinotolojiye özel muhane için gittim ense kalınlığı demişti ama başka bişey demişti şimdi kalbine ciğerine baktı onlarda normalmiş yuzude normalmiş hatta ayağı kafasindaydi sipamin
dönmemiş daha kafası midemdeymis bende niye yanıyor batıyor diyordum o ağrı yapar dedi bir hafta önde dedi hatta iri bebek dedi 30haftalik mi oluyorum yani somdi