Kızlar geçen doktora randevum vardı. Ben ertesi gün hapı içip yine de hamile kaldım. Bana şu an zararı var mı bilemeyiz bebek büyüdükçe anlaşılır ya kolu olmaz ya bacağı ya engelli olur gibi şeyler söyledi. Çok kötü oldum, bu hapı içip sağlıklı bebeği olanlar var mı?