rabis_12 tugcekmrr ayyy benimde ama doktorumuz bebeğin kalp atışını dinledikten sonra bir hafta geriye attı 22 Şubat olarak belirledi
kubra2162 Kızlar ban en son 14 martta adet oldum daha da olmadım 1 Nisan da kan verdim negatif çıktı ayın 7 sinde birliktelik yaşandı dün test yaptım ikinci çizgi çok silik çıktı bana yardımcı olun lütfen 🥹
halew kubra2162 bende adetten önce kan verdim negatifti. Adetim 2 gün geçti pozitifti canım. Kan ver çıkar
tazemomm_ kubra2162 Benim de son adet tarihi 14 Mart 😇 12 Nisan da kaset test yaptım pozitif çıktı ertesin günde kan verdim beta 2375 😇
maco61 tugcekmrr benim 31 Temmuz. ilik kemige dayandı agustostan belli hamileyim yeter😂 27 nisan 38+4 de doğacak bebeğim Allahın izniyle 😘
beyzagurbuzz maco61 Ay sağlıkla gelsin inşallah bebiş 🥰 Bizim de şafak 15, 5 Mayıs’ta kavuşacağız inşallah 🥰❤️