nilruhu eslem2121 regle 6 gün kadar çok silik olması normal bence. Yeni yerleşmişse beta ancak artıyordur. Kendimide böyle yorumluyorum🥹😍
nilruhu eslem2121 ben testte net pembe çizgi görmeden vermem. Net çıktıktan sonra ancak. Kan için acele etmeyeceğim.
nilruhu eslem2121 ayyy bende yaaa varsada sağlıkla olsun kaybetme korkusu olmayan bir hamilelik yaşamak nasip olsun çok istiyorum artık🥹🥹🥹
eslem2121 melegim91 kız yok olursa olur olmazsa olmaz kafası dayım zaten kesin bşey yok cnm silik çok silik belki yanlış
ikizlerkadini eslem2121 normal o hala adet ağrısı gibi ağrılarım var geciyo mus bi süre sonra baska belirtin varmi
eslem2121 asil15 aşk valla hala korunuyoruz sadece hissiyat öyle hissediyorum çok aşırı silik belki değilimdir de