eslem2121 Elisa0110 yok kız valla öyle içimde nir his sadece oğlum karnımı seviyor bebe diyor bide baş ağrım var
ikizlerkadini eslem2121 benimde öyleydi ya adetime 4 5 gun kala sancim olunca dayanamadım test yaltim cok silikti 3 gun içinde 4 test yaptim hepsi silik cikti şimdi gecikmem var siliklig8 geçti cok şükür gecikme olmayınca silik çıkıyor inşallah benimki gibidir 💕
ikizlerkadini eslem2121 normal o hala adet ağrısı gibi ağrılarım var geciyo mus bi süre sonra baska belirtin varmi
kartanesi___ eslem2121 heee ondan canımmm anladım ee hayırlısı olsun inşallah 3 çocuğun vardı değil mi🥰