ozgeysr ınan bısey deyıp heveslendırmek ıstemıyorum sadece sabırla bekle ben cok sevınmıstım sonra ıgne etkısı deyıp okuyunca yorumları baya uzulmustum kafam karısmıstı bu zamana kadar bekledın 2 3 gun daha beklersın bence test yapma dırek kan ver zaten varsada 2 gunde 1 kan verıyosun ya saglıklımı dıye o yıpratıyo bıde ınsanı hiç yoktan yıpranmazsın kan sonucuna gore keseyı gormeye gıdersın sımdı kan versende kese gozukmez bıde onu beklemek daha kalbı duymayı beklemek hepsı cok yıpratıcı kendıne cok dıkkat et şişlik varmı gaz varmıs gıbı onun dısında uyku modu oluyo