ben de 657e tabii kamu memuruyum, biz de işleyiş şu şekilde 37.haftadan sonra zorunlu olarak ayrılıyorsun. 32de çalışabilir raporu almak zorundasın, çalışabilir raporu aldıktan sonra yıllık izin vs de kullanılmıyor çünkü zaten istersen iznini kullanarak çalışmama hakkın var. 37e kadar kimse sizi zorla izne çıkarttıramaz 🤗