Rabia140 halkatatlisi 2. Hamileliğimde 1 cm ilk doğumdan kalma olabilir dedi doktor bekliyorum ama gelesi yok galiba 😂
happymomlife Ben dün çatı yapıldı açılma yok ama rahim ağzı yumuşak dendi sancılarım düzensiz ama var ne zaman olur bende bilmiyorum 38+1
gokce_96 halkatatlisi 38+3 üm bende ne nişan var ne su geldi 😂hiç bir belirti yok hala ama pazartesi sezeryan olucam daha fazla beklemek istemiyorum
aysegulk07 gokce_96 tamamen aynı durumdayız desem 😅 38+2 ve pazartesi sezeryan olcam sanırım bebek doğum kanalında bile değil yan yatıyor karnımın içinde
halkatatlisi Rabia140 hayırlısıyla sağlıkla gelsinler insallah bir cm de bi şey bana da ilk doğumdan kalma açıklık var ama çok az demisti
gokce_96 aysegulk07 en son kaç kiloydu bebeğiniz😍 bizimkiler rahatına düşkün herhalde pazartesi inşallah geçer ikimizinde sezeryan ameliyatı
gokce_96 aysegulk07 benim de 38+1 de çarşamba günü 3200 gramdı🤲 aynıymış kilolarıda 😍 sağ salim doğsun lar inşallah
happymomlife gelgulcoskun Doktorum normal doğum için uygun mu diye bakılacak dedi bazen kemik yapısı falan zorlayıcı olabiliyormuş
Tortilla halkatatlisi valla bırden gelıyor bacım belırtı olmadan gelmıstı benım sabah kalktıgım gıbı suyum akmıstı 38+2 de bır gun önce doktor randevum vardı hıc belırtı yoktu