Sevgili anne adayı arkadaşım benimde spinalı kaybettiğim bi bebek öyküm var diye beta hcg 496 iken doktora ne takviye kullanabilirim ekstradan diye gittim bi ultrason yapalım dedi 4+4 ken sat göre bi anda 3 doktor biriktiker başıma ne olduğunu anlamadım kendi doktorum anlayamadı bi başka doktor mol gebelik dedi perinatoloji doktorunu bile çağırdılar doktor bana sonlanmış gebelik kesesine benziyor dedi bozuk kese dedi kürtajdan Bile bahsettiler sen düşün ne hissedilir beta takibi yaptırdım düzenli arttı sonra kese oluştu sözde o gördükleri kanama alanıymış ama bunu 3 doktor anlamadı o kadar takmıştım ki kafaya tek olumlu bir kelime bile söylemediler ama ben 7+5 oldum kalp atışını duydum sana senin için bi tavsiyem allaha bırak şuan ne olacaksa olacak ve biz dışarıdan müdahele edemiyoruz doktora gideceğin güne kadar sabırla ve duayla geçir inanki başka türlü geçmiyo o zaman