aysinc_ Valla ben de 10 yıla yakındır içiyorum ve baya da içen biriydim bıraktım benim için gerçekten normal bir zamanda sigarayı bırakmak çok zordu çok fazla denememe rağmen bırakamadım hiçbir zaman. Bu olay çok farklı kendinize sorumluluk yüklemeden bırakamazsınız, ben yapamıyorum derseniz yapamazsınız. Bırakamıyorum içiyorum diyorsanız eğer sigaranın bebeğinize verdiği zararı tam olarak araştırmamış öğrenememişsiniz demektir yoksa çoktan bunun vicdan muhasebesini yapmıştınız içinizde o yüzden biraz daha bakın sigaranın karnınızdaki çocuğa nasıl zararları olduğuna lütfenn