rumeysakulg canım rahim genişliyor, bebek büyüyor çok normal ağrılar. Ağrının şiddeti kanama falan var mı yok mu bunlar olunca sıkıntı. Onun dışında hiç kötü düşünme. Benim de ağrılarım çoktu. Sol tarafına yat. Çok ayakta kalma. Magnezyum eksik etme. Ağır iş yapma canım arada da hareket yap, yürü az çok hareketsiz kalma, kendini zorlama ama. Sol tarafına yatıp biraz dinlenince ağrı hafifliyor. Ağrı siddetlenirse de doktoruna gidersin ♥️