decembermum hocam her bebek rızkıyla gelir, hayırlı olsun 🤲
Rızık sadece maddiyat olarak gelmez, bazen bir eş, bazen bir evlat, bazen de sağlık olarak gelir. Zor bir dönemden geçiyormuşsunuz, bu bebek sizin bu dönemi en güzel şekilde atlatmanız için bir hediye, bir vesile belki bilemeyiz.. Yaşınız anne olmak için geç değil ki, 40 ından sonra anne olan çok kişi var sağlıkla gelsin inşallah🤲 😊
Antidepresan bırakmanız bence sizin için daha iyi olacak, bu bebek size onun veremediği ne sakinlikler, ne mutluluklar verecek inşallah üzülmeyin🌸
Sigarayı da bırakırsınız imkansız değil inanın ’ben yaptıysam herkes yapar " Diyorum👌🤭
En en kötü ihtimal en aza indirirsiniz, bırakmanız daha iyi tabi ki👍
Aile başta olmak üzere kim ne derse desin boşverin, Allah size bir hediye bir emanet göndermiş, bunun için mutlu olun ve bebeğinizi severek dualarla büyütün💕
Neyin hayır neyin şer olduğunu biz bilemeyiz, Allâh bilir ☝🥰