esmeray12 Kızlar ilaç kullanamıyorum zehirleniyorum hemen ve folik asit değerim çok düşük çıktı. Bu durumda olan varmı aranızda
ebru_ccn 2.ye hamileyim ikisindede kullanmadım bunun yerine avokado veya meyve sebze tükettim hep bende ilaç kullanamiyorum
esmeray12 ebru_ccn şimdi doktorum dil altı ilacı verdi dokunmaz dedi ama bilemiyorum. Paroldan zehirlenen biriyim ben bıktım valla bu durumdan
ebru_ccn esmeray12 kullanmak zorunda değilsin bence sen bilirsin yinede benim değerlerinde çok düşüktü çok şükür bı sorun yasamadim
baharsst esmeray12 osende 2m var. Dil alti. Hiç rahatsız etmiyor. Kullanmayanlar eksikliğini yaşamamış olabilir ama folikasit gerekli bir form. Riske atmaya değmez bence. Denemekte fayda var
esmeray12 ebru_ccn doktorumda aslında söyledi d vitamini ile birlikteymiş bu verdiği bana bıraktı tabi. Yeşil sebze tüket dedi bol bol
baharsst esmeray12 ben ilaç kullanabiliyorum. Ama doktorum bu ilacı vermisti hamile kalmadan 3 ay once. Hamile kalıncada aynen bu ilaca devam edebilirsin demisti.