08061999 nurssy catlatma ignesi kullanmadin demi ona cok dikkat etmen lazm ben kullanmistm uzerinden 12 gun gecmisti test yaptm korktum yalanci pozitif cikacak diye 15. Gunde bidaha yaptm koyulasti suanda 5+5 olduk
nurssy kayraninannesiiii cumartesi günü kan günüm bu kaset testlerden yaptım 7. Günümdü dün onda çıkmadı korktum bende ama kaset testler hassas olmuyormuş bu kadar öyle mi
kayraninannesiiii nurssy evet bende bugün kaset testlerden yaptın çıkmadı cumartesi adet günüm. Senin belirtilerin varmıydı
08061999 nurssy kaset teste en guvenilir diyorlar onda gorursen saten vardir canm rabbim emeklerini bosa cikarmasin🥰
08061999 nurssy bende tup bebekle hamile kaldm ama benmki catlatma ignesi kullandilar sonra bebisi koydular dogal dongu ile tutundu
08061999 nurssy en zoru beklemek cok iyi bilirim 6. Gunden sonra ama hizli ilerliyor ilk gunler cok zor cok fazla aklin orda olmasin birseylerle vakit gecir zor biliyorm Ama az kalmis cumartesiye son 2 gun