Bende de durumlar aynı.. Pazartesi betam 135 çıktı dün tekrar verdim 318 çıktı. Akşam biraz kanamam oldu doktora gittim %90 kimyasal gebelik geçiriyorsun , cuma günü tekrar kan ver belli olur dedi. Ama sabah kalktığımda kanamam hiç yoktu. Kimyasalsa eğer betalar 318 E çıkar mıydı ya