Ersozburcin 3,5 aylıkken yaptırdım sedasyon yöntemi ile oldu uyku hali yarı baygın şekilde yani 1 haftada tamamen toparlıyor 1. Gün çok fena agliyorlar ilk çişlerini yapınca falan sonra geçiyor sürekli bezledim gevşek şekilde krem batticonla pansumanını yaptım hicbir şey olmadı çok şükür.