fatmaduhan Kızlar Salı günü sezeryan doğumum var ve 20 lik dişim ve yanındaki dişim çürümüş çekilmesi gerekiyor geçen hafta antibiyotik kullandım geçti şimdi yine başladı ağrısı beni alırlar mı ameliyata ağrısı olduğu halde yoksa ne yapmam gerekiyor
3kedili2bebekli fatmaduhan doğum çok yakın almayabilirler kadın doğuma sormanız gerekiyor onay verirse alırlar
Semilk05 fatmaduhan ne yapın edin yani doktordan onay alıp doğum yapmadan çektirin sonrası daha bi eziyet çünkü çekimi emzirememe ağrısı parol harici bişet kullanamama hepsi mahvediyor bide dikişli olursa. Korkutmak değil amacım yaşadığım için sölüyorum
3kedili2bebekli fatmaduhan daha erken olsaydı işlem yapıyorlar ben bir dış cektirdim şu anda kanal tedavi görüyorum 33 haftaligim ama baya yakın tarihiniz yani doktorlar sizi riske atmak istemeyebilir kasılma başlayabilir bebek stres olabilir o yüzden mutlaka bugün doktorunuza sorun eğer izin verirse hemen çektirin yoksa doğumdan sonra zorlanırsınız
fatmaduhan 3kedili2bebekli 2 hafta önce şiddetli ağrısı vardı doktoruma gittim onay aldım dişçiye gittim doğumunuza az kalmış almamız olmaz dedi antibiyotik başladı geçmişti aslında ama dünden beri yine bir hassasiyet başladı doğumumu etkiler mi onu bilmiyorum
3kedili2bebekli fatmaduhan doktor izin verdiyse etkilemez ama kadın doğum izin verdiyse disci cekseydi keşke ya bu eziyet olacak size böyle